Read Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards by Robert T. Kiyosaki Free Online


Ebook Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards by Robert T. Kiyosaki read! Book Title: Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards
The author of the book: Robert T. Kiyosaki
Edition: Business Plus
Date of issue: December 1st 2003
ISBN: 0446697524
ISBN 13: 9780446697521
Language: English
Format files: PDF
The size of the: 31.81 MB
City - Country: No data
Loaded: 2279 times
Reader ratings: 4.5

Read full description of the books:



baca judulnya pasti bikin bahagia para pemegang "kartu2" yang ingin tetap bisa foya2..=P
tapi bukan ini alasan gw. kalau soal ngomongin investasi paling asik rasanya gw uda khatam denger sejak kecil dari nyokap.
tapi yg bikin buku ini gak bosen gw baca berkali2 adalah pemahaman bijaksana tentang makna "menikmati hidup" dengan penuh penghargaan. kadang senyum2 sendiri kalo ketemu kalimat2 yg sama dg yg ada dlm pikiran2 gw selama ini, terlebih saat menyaksikan orang2 yang kiyosaki bilang "kaya karena pelit"..atau lebih kocak "hidup pelit dan mati sebagai orang kaya".. hehehe kiat2 berinvestasi ala kiyosaki ini mungkin beda sikon dgn indonesia..tapi tetap universal kok buat diambil sebagai acuan.. tetep buat gw jadi menarik buat dibaca berkali-kali karena ditulis dengan gaya santai, tanpa beban dan gak 'galak' kayak kalimat2 jago2 keuangan kebanyakan hehehe..kadang suka berasa ketampar sendiri bacanya..hihiiihi..
judulnya emang provokatif banget, tapi ini bukan kiat2 menjadi kaya dengan cara2 sulap, bukan juga kiat2 kaya tanpa logika..ini kiat2 menjadikan uang tetap hanya sebagai uang..
biar gimana kiyosaki bilang "saya pribadi terkadang bergelut dengan menjadi terlalu pelit, tetapi saya perhatikan bahwa orang-orang akan lebih banyak tersenyum atau lebih menyukai diri saya bila saya bertindak dermawan.."..
kenyataannya katanya lagi, orang lebih menyukai mereka yang dermawan ketimbang pelit..


Download Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards PDF Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards PDF
Download Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards ERUB Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards PDF
Download Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards DOC Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards PDF
Download Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards TXT Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards PDF



Read information about the author

Ebook Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards read Online! Kiyosaki is best known for his book Rich Dad, Poor Dad, the #1 New York Times bestseller. Kiyosaki followed with Rich Dad's CASHFLOW Quadrant and Rich Dad's Guide to Investing. He has now had at least a dozen books published. A partial list of his books is included below


Reviews of the Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards


ELLIOT

Why do I need to drive a phone number?

FINLEY

Fun book for children and their parents

ABIGAIL

Black and White

HOLLIE

I recommend it.




Add a comment




Download EBOOK Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards by Robert T. Kiyosaki Online free

PDF: rich-dads-guide-to-becoming-richwithout-cutting-up-your-credit-cards.pdf Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards PDF
ERUB: rich-dads-guide-to-becoming-richwithout-cutting-up-your-credit-cards.epub Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards ERUB
DOC: rich-dads-guide-to-becoming-richwithout-cutting-up-your-credit-cards.doc Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards DOC
TXT: rich-dads-guide-to-becoming-richwithout-cutting-up-your-credit-cards.txt Rich Dad's Guide to Becoming Rich...Without Cutting Up Your Credit Cards TXT