Read Misi Memikat Cik Hitler by Nojie Free Online


Ebook Misi Memikat Cik Hitler by Nojie read! Book Title: Misi Memikat Cik Hitler
The author of the book: Nojie
Edition: Penulisan2U
Date of issue: 2016
ISBN: No data
ISBN 13: No data
Language: English
Format files: PDF
The size of the: 8.93 MB
City - Country: No data
Loaded: 2648 times
Reader ratings: 7.9

Read full description of the books:



“Sudi tak kahwin dengan saya?” - Naurah

Naurah buat kerja gila dengan melamar lelaki tidak dikenalinya hanya kerana mahu membalas balik permainan Umar terhadapnya. Cinta disangkakan ikhlas, rupanya hanyalah pertaruhan Umar dan rakan-rakannya. Sudahnya, diheret pula lelaki yang langsung tiada kaitan dalam hidupnya. Lelaki yang langsung tidak diketahui asal usulnya. Dan paling penting, lelaki tidak diketahui namanya.

“Nama bakal suami pun awak tak tahu, kan? Kalau awak tak ambil dadah, tak mabuk ketum, macam mana awak boleh buat kerja gila macam semalam?!” - Zhariff

Zhariff betul-betul marah dengan kerja gila dibuat oleh Naurah a.k.a Cik Hitler. Dia ingat kahwin ni senang? Boleh petik orang macam tu saja? Ingat lepas kahwin tu habis kat situ saja ke? Dan ia tak habis selepas ijab dan kabul tapi ia baru bermula!

Kata orang, bercinta bertahun pun belum tentu kenal hati budi pasangan, kan? Ini kan pula pasangan yang berkahwin tanpa sempat mengenali hati budi masing-masing. Huru-hara jadinya.

“Saya tak pernah lupa siapa saya pada awak. Saya suami awak. Dan awak isteri saya.” - Zhariff

“Tapi awak lupa, kita berkahwin sebab kepentingan sendiri.” - Naurah

Pada Zhariff, bila ijab dan kabul dilafazkan, Naurah sudah menjadi isterinya. Jadi, suka atau tidak Naurah itu sudah jadi tanggungjawabnya. Dia nekad, hati keras Naurah harus dilembutkan. Maka, bermulalah misi memikat Cik Hitler.

“Boleh tak awak cakap kat guard bawah tu.” - Zhariff

“Cakap apa?” - Naurah

“Cakap saya ni suami awak. Susah tau nak masuk sini. Sebab guard tu tak izinkan saya masuk.” - Zhariff

“Memanglah. Dah dia tak kenal awak.” - Naurah

“Jadi, awak cakaplah kat dia saya ni suami awak.” - Zhariff

“Nak buat apa?” - Naurah

“Senang nak lepaskan rindu pada awak.” - Zhariff

Bermacam cara sudah Zhariff lakukan untuk memikat hati si isteri a.k.a Cik Hitler termasuklah menghantar makanan untuk makan malam ke rumah isterinya, namun Cik Hitler tetap berhati batu. Mampukah Zhariff meneruskan misinya untuk memikat hati Cik Hitler sedangkan pada Naurah semua lelaki sama saja?


Download Misi Memikat Cik Hitler PDF Misi Memikat Cik Hitler PDF
Download Misi Memikat Cik Hitler ERUB Misi Memikat Cik Hitler PDF
Download Misi Memikat Cik Hitler DOC Misi Memikat Cik Hitler PDF
Download Misi Memikat Cik Hitler TXT Misi Memikat Cik Hitler PDF



Read information about the author

Ebook Misi Memikat Cik Hitler read Online!


Reviews of the Misi Memikat Cik Hitler


OLLIE

This book will make you shudder, infiltrate, and change your mind about this crazy world.

DYLAN

A book that leaves nothing behind, no feelings, no thoughts.

MOLLIE

There are clear drawbacks

CAMERON

A book that leaves nothing behind, no feelings, no thoughts.

MADDISON

He does not stop applaud author and his works.




Add a comment




Download EBOOK Misi Memikat Cik Hitler by Nojie Online free

PDF: misi-memikat-cik-hitler.pdf Misi Memikat Cik Hitler PDF
ERUB: misi-memikat-cik-hitler.epub Misi Memikat Cik Hitler ERUB
DOC: misi-memikat-cik-hitler.doc Misi Memikat Cik Hitler DOC
TXT: misi-memikat-cik-hitler.txt Misi Memikat Cik Hitler TXT